ENJOY ENGLISH BLOG

Sposób na połączenie gramatyki i mówienia

Coraz częściej uczniowie na poziomie A2/B1 nie chcą rozwiązaywać typowych zadań gramatycznych (ani podczas zajęć ani w ramach pracy domowej), a jednocześnie chcą mówić poprawnie gramatycznie. Czy spotkałeś/aś się z taką sytuacją? Ja tak 🙂 Kiedy planowałyśmy z Kasią...
School Translate & Talk

School Translate & Talk

Najnowszy materiał z serii Translate & Talk, tym razem temat przewodni to Szkoła 🙂 Uczniowie najpierw tłumaczą 12 zdań, a następnie wyrażają swoją opinię i odpowiadają na pytania.Materiał przyda się szczególnie na poziomie A2/B1 dla starszych nastolatków i...

Pomysły na podział uczniów na pary

Pomysły na podział uczniów na pary

Praca w parach to jeden z ważnych fragmentów lekcji, w parach uczniowie mogą ćwiczyć mówienie, pisanie, tworzyć wypowiedzi lub pracować nad gramatyką i słownictwem. W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić trzy pomysły na podział uczniów na pary oraz polecić jeden...

Summer Translate & Talk

Summer Translate & Talk

Najnowszy materiał z serii Translate & Talk, tym razem temat przewodni to Lato 🙂 Uczniowie najpierw tłumaczą 12 zdań, a następnie wyrażają swoją opinię i odpowiadają na pytania.Materiał przyda się szczególnie na poziomie A2/B1 dla starszych nastolatków i...

Trzy pomysły na podsumowanie roku szkolnego

Trzy pomysły na podsumowanie roku szkolnego

Koniec zajęć w różnego typu szkołach zbliża się wielkimi krokami. Proponuję, żebyś poświęcił(a) 1-2 lub więcej lekcji na powtórzenie tego, co uczniowie omawiali podczas tych kilku miesięcy intensywnej pracy. W zeszłym roku dzieliłam się z Czytelnikami i Czytelniczkami...

Children Translate & Talk

Children Translate & Talk

Najnowszy materiał z serii Translate & Talk, tym razem z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka tematprzewodni to Dzieci 🙂 Uczeń najpierw tłumaczy 11 zdań, a następnie wyraża swoją opinię i odpowiada na pytania. Materiał przyda się szczególnie na poziomie A2/B1...

Karta pracy B2

Karta pracy B2

Kolejna karta pracy do pobrania (tym razem poziom B2), która powstała jakopowtórzenie dla mojego ucznia. Po kilku spotkaniach przygotowałamćwiczenia, które z jednej strony powtórzą omawiane zagadnienia,a z drugiej będą skłaniały do dyskusji. W karcie pracy...

Chcę odzyskać swój czas!
.